Polityka Prywatności

§1 POSTANOWIENIA OGÓLNE

 

1.Poniższy Regulamin Korzystania z Serwisu Internetowego Sprawdzam Samochody zwany dalej „Regulaminem”,określa zasady działania Serwisu internetowego oraz zasady świadczenia Usług przez Usługodawcę.

  1. Usługodawca w ramach Serwisu internetowego świadczy Usługi polegające na doradztwie motoryzacyjnym i kontroli stanu technicznego pojazdów mechanicznych.
  2. W Regulaminie zostały użyte niżej określone pojęcia, które należy rozumieć w następujący sposób:

Administrator danych osobowych – organ, jednostka organizacyjna, podmiot lub osoba, decydujący o celach i środkach przetwarzania danych osobowych zgodnie z definicją zawartą w art. 7 pkt 4 Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych;

Strona Internetowa– strona główna……………………. Wraz z podstronami

Serwis Internetowy – Serwis prowadzony przez Usługodawcę, w którym Klienci za pośrednictwem drogi elektronicznej mogą korzystać z oferowanych Usług.

Klient – osoba fizyczna, osoba prawna oraz jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, która dokonuje lub zamierza dokonać Zamówienia Usługi poprzez wypełnienie Formularza zamówienia;

Usługa – usługa świadczona przez Usługodawcę w ramach prowadzonej działalności gospodarczej polegająca na doradztwie o raz weryfikacji stanu technicznego pojazdów samochodowych.

Usługodawca – PPHU EXPERT ARTUR LEWKOWICZ  80-178 GDAŃSK WIDLIŃSKA 12 NIP 5932391071 REGON  220601433  TEL:…………………..  EMAIL:…………………….

Umowa świadczenia usług – umowa zawierana między Usługodawcą, a Klientem, której przedmiotem jest świadczenie Usługi

Powiadomienie –  wiadomość elektroniczna przesłana na adres mailowy Klienta podany w trakcie wypełniania Formularza zamówienia w Serwisie, zawierająca określoną informację.

Adres mailowy – adres poczty elektronicznej ……………………………..

 

  1. Informację na temat ochrony danych osobowych stosowanej przez Usługodawcę zostały umieszczone w Polityce Prywatności stanowiącej Załącznik nr.2 do Regulaminu
  2. Administratorem danych osobowych udostępnianych w wyniku korzystania ze Serwisu Internetowego jest Usługodawca.
  3. Momentem zawarcia Umowy świadczenia usług oferowanych za pośrednictwem Serwisu Internetowego jest moment otrzymania potwierdzenia przyjęcia Zamówienia przez Usługodawcę.

 

7.Ceny podane na stronach Serwisu są wyrażone w PLN –  złotych polskich i są cenami BRUTTO i zawierają jużpodatek VAT

 

§2 ZŁOŻENIE ZAMÓWIENIA

 

1.W celu skorzystania z Usług Usługodawcy należy na stronach Serwisu Internetowego kliknąć opcję  ZAMÓW INSPEKCJĘ.

2.Po uruchomieniu się interaktywnego Formularza Zamówienia należy wypełnić dane wymagane do zawarcia Umowy świadczenia usług i kliknąć przycisk WYŚLIJ.

3.Po otrzymaniu Zamówienia przez Usługodawcę, Klient otrzyma Powiadomienie potwierdzające przyjęcie Zamówienia w ciągu 24h wraz z przybliżonym terminem wykonania oraz razem z niezbędnymi informacjami związanymi z Usługą.

4.Moment otrzymania powiadomienia przez Klienta jest momentem zawarcia Umowy o świadczenie Usług z Usługodawcą.

§3 ŚWIADCZENIE USŁUG

 

1.W ramach wykonywanej Usługi, Usługodawca dokonuje kontroli stanu technicznego pojazdu mechanicznego polegającej na:

  1. sprawdzeniu dokumentacji pojazdu
  2. weryfikacji poprawności danych pojazdu w dokumentach
  3. sprawdzaniu stanu opon i felg
  4. sprawdzeniu stanu oświetlenia pojazdu
  5. sprawdzeniu stanu nadwozia
  6. sprawdzeniu stanu powłoki lakierniczej
  7. sprawdzeniu stanu szyb
  8. sprawdzaniu komory silnika
  9. sprawdzeniu wnętrza pojazdu
  10. przeprowadzeniu diagnostyki komputerowej
  11. sporządzeniu i przekazaniu dokumentacji fotograficznej
  12. przeprowadzeniu jazdy próbnej pojazdem z zastrzeżeniem pkt. 5 poniżej;
  13. przekazaniu Klientowi uwag i opini na temat auta

 

  1. Po wykonaniu przez Usługodawcę kontroli sprawności pojazdu Usługodawca przygotuje i przekaże klientowi raport zawierający opinie na temat kontrolowanego pojazdu
  2. Raport, o którym mowa w pkt. 2 przekazywany jest klientowi w terminie 48h od dokonania kontroli w formie elektronicznej poprzez przekazanie linku do pobrania raportu wraz ze zdjęciami
  3. Sprzedawca przechowuje raport, o którym mowa w pkt. 2 w swoim systemie przez okres trzech miesięcy
  4. Jazda próbna, o której mowa w pkt. 1 podpunkt 12 wykonywana jest jedynie w przypadku gdy:

– właściciel wyrazi na  to zgodę

– pojazd jest zarejestrowany na  terytorium Polski

– p osiada ważne badanie techniczne oraz ubezpieczenie

 

6.Warunkiem przeprowadzenia kontroli jest zgoda osoby sprzedającej pojazd. Po przyjęciu Zamówienia Usługodawca kontaktuje się z osobą sprzedającą pojazd w celu uzyskania zgody na kontrolę oraz w celu ustalenia terminu kontroli, o czym klient jest natychmiastowo informowany w formie Powiadomienia.

  1. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za niewykonanie bądź nienależyte wykonanie Usługi w razie uniemożliwienia oględzin przez właściciela pojazdu lub w razie podania nieprawdziwych bądź niepełnych danych przez Klienta.
  2. W przypadku braku możliwości realizacji Umowy o świadczenie Usług w wyniku winy leżącej po stronie Klienta lub właściciela Pojazdu, o której mowa w pkt. 5 powyżej Usługodawca zastrzega sobie prawo do odstąpienia od umowy i naliczenia kosztów realizacji umowy, o których mowa w §7.

§4 PŁATNOŚCI

 

  1. Płatnośc za usługę jest pobierana z góry.
  2. W ciągu 24 godzin od wykonania usługi Klient otrzyma fakturę za wykonaną usługę.
  3. Koszt poszczególnych Usług określony jest w Cenniku stanowiącym załącznik nr. 3 do Regulaminu.
  4. Płatność za zakupione Usługi jest realizowana w formie przelewu bankowego na rachunek bankowy Usługodawcy.
  5. Zgodnie przepisami ustawy VAT, Klient akceptuje wystawianie i przesyłanie faktur w formie elektronicznej na adres e-mail podany w trakcie rejestracji. Za chwilę otrzymania faktury przez Klienta uznaje się chwilę otwarcia korespondencji elektronicznej z załączoną fakturą.
  6. Usługodawca przesyła faktury na adres mailowy Klienta podany w trakcie wypełniania Formularza Zamówienia.

 

§5 ODPOWIEDZIALNOŚĆ

 

1.Klient korzystając z Usług Usługodawcy przekazuje mu określone informacje związane z przedmiotem Usługi. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za aktualność, prawdziwość oraz kompletność, przekazywanych przez Klienta informacji.

  1. Przygotowany przez Usługodawcę raport, o którym mowa §3 pkt. 2 jest subiektywną opinią na temat kontrolowanego pojazdu. Nie należy traktować informacji zawartych w raporcie jako jedynej wytycznej przy podejmowaniu decyzji o kupnie lub rezygnacji z kupna pojazdu.
  2. Usługodawca nie odpowiada za niezgodne z prawem działanie właściciela pojazdu w tym za zatajenie wad pojazdu.
  3. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za zmiany stanu pojazdu po wykonaniu przez niego Usługi.
  4. To wyłącznie Klient podejmuje decyzję o zakupie lub odmowie zakupu pojazdu i to on bierze wyłączną odpowiedzialność za tą decyzję. Raport jak i opinia Usługodawcy o kontrolowanym pojeździe nie może być podstawą do jakichkolwiek roszczeń Klienta wobec Usługodawcy.
  5. Usługodawca dokłada wszelkich starań w celu zapewnienia nieprzerwanego dostępu do Usługi. Usługodawca nie ponosi jednak odpowiedzialności za szkody powstałe z powodu wstrzymania świadczenia Usług trwającej nie dłużej niż 72h z przyczyn takich jak niewłaściwe działanie Serwisu Internetowego, awaria techniczna, modernizacja Serwisu Internetowego.

§6 REKLAMACJA

1.Każdy Klient ma prawo do zgłoszenia reklamacji poprzez wypełnienie Formularza Reklamacji, stanowiącego Załącznik nr.1 do Regulaminu i przesłanie go na adres mailowy Usługodawcy lub w formie papierowej na adres korespondencyjny Usługodawcy.

2.Korzystając z Formularza Reklamacji należy precyzyjnie opisać występujące wady Usługi.

  1. Reklamacja będzie rozpatrzona w terminie 14 dni licząc od dnia otrzymania Formularza Reklamacji przez Usługodawcę.
  2. Klient zostanie poinformowany o wyniku postępowania reklamacyjnego.

§7 ODSTĄPIENIE OD UMOWY

 

1.Zgodnie z Art. 27 ustawy o prawach konsumenta Klient posiadający status Konsumenta ma prawo odstąpić od Umowy o świadczenie usług bez podawania przyczyny w terminie ustawowym 14 dni od jej zawarcia.

  1. Klient wypełniając Formularz Zamówienia na daną Usługę może wyrazić zgodę na przystąpienie przez Usługodawcę do świadczenia usługi przed upływem 14-dniowego terminu na odstąpienie od umowy. W takim przypadku Klientowi nie przysługuje prawo odstąpienia od umowy począwszy od chwili wykonania usługi. W razie odstąpienia od umowy przed wykonaniem Usługi Klient może zostać obciążony opłatami za już wykonane usługi.
  2. Zawarcie Umowy o świadczenie usług wiąże się z powstaniem po stronie Usługodawcy kosztów w wysokości 100 złotych tytułem rozpoczęcia realizacji zlecenia.
  3. Rozpoczęcie kontroli u właściciela pojazdu wiąże się z powstaniem po stronie Usługodawcy kosztów w wysokości 200 złotych oraz całości kosztu dojazdu.
  4. W wypadku odstąpienia od umowy przed wykonaniem Usługi wyżej wymienione koszty są odliczane od kosztów jakie poniósł Klient.
  5. Odstąpienie od umowy powinno nastąpić w formie pisemnej.

§8 OCHRONA PRAW AUTORSKICH

1.Treści zawarte na Stronie Internetowej jak i ich poszczególne części podlegają ogólnym zasadom i ochronie wynikającej z przepisó prawa autorskiego.

  1. Poprzez korzystanie z treści udostępnionych na Stronie Internetowej Klienci nie nabywają żadnych praw jak również nie uzyskują licencji do tych treści.
  2. Wszelkie znaki firmowe , towarowe oraz handlowe występujące na Stronie Internetowej podlegają ochronie prawnej na zasadach przewidzianych w odpowiednich przepisach.

§9 POSTANOWIENIA KOŃCOWE

 

  1. W sprawach nieuregulowanych Regulaminem zastosowanie mają odpowiednie przepisy obecnie obowiązującego prawa na terytorium polski.
  2. Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 1 stycznia 2023 roku do odwołania.
  3. Niniejszy regulamin stanowi integralną cześć, Umowy świadczenia Usług.zawieranej przez Usługodawcę oraz Klienta,